sobota, 18 lutego 2017

INNY WYGLĄD EFEKTU KAMELEONA

Cześć, dziś przychodzę do was z pewnego rodzaju odkryciem. Parę dni temu nabyłam efekt kameleona z którym nigdy wcześniej nie miałam do czynienia. Przyznam szczerze że nie sprawdzając jak, zaczęłam go używać. Teraz już wiem że efektu kameleona nie powinnam wcierać bezpośrednio w kolor, lecz oddzielić je od siebie produktem dry top.
Teraz jednak pokaże wam zaskakująco piękny efekt jaki uzyskałam wcierając efekt kameleona bezpośrednio w lakiery o kolorach: różowy, czerwony i niebieski.  


* SPOSÓB WYKONANIA *

1. Przetarcie paznokci cleanerem.
2. Nałożenie na paznokcie bazy i utwardzenie jej w lampie UV (przez 120 sekund).  


3. Nałożenie 2 warstw lakieru hybrydowego o wybranym kolorze (każdą utwardzając w lampie UV przez 120 sekund).

              



4. Wtarcie aplikatorem efektu kameleona w lepką jeszcze, ostatnią warstwę lakieru.
5. Położenie 2 warstw topu utrwalając każdą w lampie UV (przez 120 sekund).
6. Przetarcie paznokci cleanerem.
7. Nałożenie oliwki na skórki.

        

To niedoinformowanie pokazało mi zupełnie inną odsłonę tego efektu, która bardzo przypadła mi do gustu. Jestem pewna że, będę stosowała efekt kameleona w ten sposób bardzo często.
Mam nadzieję że wam również spodobał się ten sposób.

Serdecznie dziękuję Klaudii, na której paznokciach zostało wykonane to zdobienie.

18 komentarzy:

  1. Paznokcie wyglądają świetne. Ja niestety nie mam hybryd, bo nie lubię malować paznokci ale efekt mi się bardzo podoba.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNIE WYSZŁY!!! nawet nie wiedziałam, ze to sie tak nazywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym się nauczyć robić takie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wygląda, ja też chce takie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!
    Piękny efekt. Gdybym miała lakiery hybrydowe to na pewno bym skorzystała :)
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam efekt kameleona, tylko szkoda że szybko się ściera :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja robię identycznie i za każdym efekt mnie zachwyca:D obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądają! Ja na razie bawiłam się tylko z syrenką, ale i na kameleona przyjdzie pora :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej porze roku wolę jednak bardziej stonowane kolory, ale na lato idealne ! :)

    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie to wygląda, podoba mi sie . Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń